2024年3月15日金曜日

my room mate

The purpose of my roommate's unreasonable conversation is probably to provoke confusion, rage, and suspicion on my part.

It's a type of mind control.  The purpose of this is to boost the effectiveness of the voice transmission and make me feel worse.

That's why she interrupt my conversations and give me she one-sided opinions.

Even if I break it down and explain it in an easy-to-understand manner, they won't understand.

No, she understands it and then acts something I doesn't understand.

I got another confirmation.

I can guess who she is.

But let's take a closer look.

If She is complicit in criminal activity, we cannot afford to overlook them.

Needs monitoring.


同居人の理不尽な会話の目的は、僕側の錯乱や激昂や疑念などを挑発する目的だろう。

マインドコントロールの1種だ 。

それにより、音声送信の効果をブーストし、僕側の気分を害させる目的である。

故に、僕の話を遮り一方的な意見を僕にぶつけてくる。

僕が、分かりやすく噛み砕いて説明をしても理解をしようとしない。

いや、理解をした上で理解していない演技をするのだ。

また一つの確証を得た。

彼女が何者かは、想定出来る。

が、もう少し様子は見てみよう。

犯罪行為に加担しているのであれば、見過ごすわけにもいかない。

監視の必要がある。



0 件のコメント:

コメントを投稿

Gang stalking. Reality. Possibility.🙄

I used to be on welfare, a system unique to Japan.🇯🇵🙄 You can join this system by meeting certain conditions and passing an examination b...